Brandgaskylning

Tränade och bastade i måndags, fast det blev lite sent så jag var rätt effektiv på gymmet. Igår hade vi trafikolycka två ggr, en gång bil på fyra hjul och sen på sidan. Första gången var jag brandmästare (och gjorde ingenting*haha*) och andra gången sjukvårdare.  På eftermiddagen hade vi insatsbana dvs springa med slangkorgar, rädda docka, dra slang, gå i trappor med slang osv. Sen efter det sprang jag 20 min på rullbandet.

Idag har vi haft brandgaskylning. Det var skitkul :o) Fast varmt, lågorna gick ovanför och ibland runt en när man sprutade vatten. Läraren tyckte att det satt i ryggraden på mig efter två försök*stolt* :oD
Sen hade vi trafikolycka igen fast denna gången fick vi klippa i bil på taket och inte på insats utan det var bara klippa och lek i princip. H och jag hade kul med att klippa i dörren för att öva lite klipp...

Förhoppningsvis kommer det lite bilder från dagens insats.

(Halt)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits