Bubblegum

18027-70

Vårt papparkakshus har råkat ut för ras. Eller ja, kanske bara min bror och jag som ville massakrera på ett fint sätt.

Igår var familjen på AG i Karlshamn (har varit där ett antal ggr med brandmännen) och sen åt vi faktiskt på MCDonalds...
Usch jag tycker det ska bli jobbigt att bege sig till Revinge igen och fara fram och tillbaka bara för att man varit hemma så länge nu. Men det kommer bli en rolig termin =o)

Varför lär jag mig aldrig att det är inte bra att blåsa bubblor av tuggummit eftersom det bara fastnar i ansiktet...
Fick ju en sån hära tuggummiautomat i julklapp*fniss*.

18027-69

Jag har nog redan ätit ett sånt lager. Och man kan ju inte ta en i taget, onej, det ska vara minst fem annars gills det inte. Man tränar upp sina käkar iaf. Dessutom har jag hört av brandmästaren att jag är stor i truten*höhö*.

Nu stack min bror för att LANa hos I och S. Jag har tröttnat på lan så jag stannar hemma och försöker göra lite arbete. Är klar med AFS:en nu iaf.
Ska nog ut och springa en runda idag.
Igår sov jag till halv 12 men idag var det bättre. Vaknade vid åttatiden, klockan ringde nio och sen snoozade jag till kvart i tio.

Snart har jag tjatat ihjäl de nya låtarna...
Ingen som har förslag på bra låtar?

Kommentarer:
Postat av: Hannah

Vill också smarra på goda kulor.
Såna där tuggummin alltså.

Postat av: Brandkvinnan

Ja de är goda, tyvärr kan jag inte skicka kulorna genom internet. Men jag kan tugga åt dig ;o)

2007-01-06 @ 13:40:16
URL: http://brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits