Country road, take me home

Nu har jag tagit första steget och kommer snart bli botad.
Är hemma nu och vilar upp mig. Pappa har köpt sömntabletter som jag testade igår. Jag somnade väl sådär 10 min tidigare än vanligt men vaknade flera ggr på natten/morgonen. Drömde givitvis en mardröm för sjutusende gången.
Vi har redovisning i Risk 3. Jag hoppas innerligt att jag orkar med att göra klart det. Men jag kan inte lova att jag orkar köra 30 mil för att redovisa i tio min. Får se... Mirakel sker ju...

Kan man låta bli att sjunga med i
denna refrängen har man ingen bra musiksmak ;o)

Till er som tror att jag gett upp brandmannayrket, tänk inte tanken!
Reder man inte upp gamla händelser och bara lägger locket på så går det inte längre. Men jag kommer tillbaka med nya krafter.

Tack Jocke, utan dig hade jag inte kommit så långt!
Och Anna, du är min förebild ;o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits