Frågor

Härmar som vanligt Anna och gör min egna lilla lista.  


1. Vilken svordom använder du mest?
Fan, jävlar, helvete

2. Äger du en iPod?
Nej för dyrt, men skulle gärna vilja ha en...

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Väckarklocka har jag inte. Mobilen på 8.00

4. Hur många resväskor äger du?
Noll, ser jag ut som en som brukar resa? Jo till Revinge om det räknas ;o)

5. Använder du flip-floppar?
Hehe, kan man springa i dom? Nopp. Alltså svaret är nej.

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Lantan kanske

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag blir alltid dålig på kort så jag är helst bakom kameran.

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Störtkär tror jag den hette. Rolig kärlekskomedi.

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
En vän...

10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Jag skulle fixa så mamma kunde jobba lite mindre. Sen en resa till mina föräldrar.

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Hmm... Aaa..

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Började igår...

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Eftersom jag inte har någon riktig cd kvar så blir det väl en bränd skiva med det senaste i bilen...

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Det var ju lätt...not. Smokie får det bli.

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Inte vad jag vet iaf :o)

16. När var senast någon stötte på dig?
1 ½ vecka sen

17. Vad åt du till middag senast?
Kalkon, brun sås, potatis, sallad, gelé och smörgåsgurka...*mums*

18 Använder du huvtröjor?
Ja

19. Kan du vissla?

Ja

20. Vem var den senaste som ringde dig?
Pappa som undrade hur långt jag hade kört.

21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Berg och dalbana. De som går runt, runt tyckte jag om innan men nu när man börjar bli gammal så mår man bara illa...

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Oja, ensam tjej i klassen som ska bli brandman, så ja..

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
0457

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, var skulle man annars få etik och moral ifrån? :o)

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Inte stort

26. Hur många syskon har du?
En stor storebror och en liten storasyster.

27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej inte om man bara ska jobba med det motsatta könet...

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Lejonkungen, Ice Age 1-2, Björnbröder. Alltså bara tecknat.

29. Äger du några popband t-shirts?
Brandsta City Släckers :o)

30. När flög du senast?
Hmm... när jag cyklade omkull så flög jag.

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Äger inget men här hemma har vi 4 och en kökssoffa.

32. Läser du för skojs skull?
Hinner inte läsa böcker men annars läser jag Sirenen för skojs skull.

33. Pratar du några andra språk?
Tyska och spanskan har jag glömt en hel del. Engelskan kan man väl en del...

34. Diskar du din egen disk?

Ja

35. Har du gråtit offentligt?
Ja

36. Har du en stationär dator eller en laptop?

Stationär

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Oja hur blir man annars en bättre människa?

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?

En tattis hade inte varit helt fel..

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Det beror på...

40. Kan du kasta macka?

Ja sju hopp är mitt rekord...

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Om jag aldrig har flugit så nej...

42. Vad har du med dig in på bion?
Läsk, ahlgrens bilar och mina kompisar då.

43. Vem var din favoritlärare och varför?
Niklas i träslöjd. Snällare lärare får man leta efter.

44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Inte vad jag vet...

45. Vad har du för väder?
Grådassigt. Kanske lite lila moln.

46. Har du en blogg?
Ja jo du läser den just nu.

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Biologi då man fick massakrera daggmaskar :o)

48. Gillar du att flyga?
Det beror på hur landningen blir. Spotta grus är ingen hit.

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Sinne för humor annars blir det lätt tråkigt.

50. När sov du senast på golvet?
Hmm...antingen var det på 4H i klubbhuset eller om det även räknas utomhus så sov jag i ett vindskydd med trägolv för 1 ½ år sen.

51. Vilken är din favoritdrink?
Det är inte smaken jag är ute efter, det e yrslen...

52. Gillar du din boende-situation?
Nej

53. Vilken är din mammas hemstad?
Sörby

54. Din pappas hemstad?
Kallinge

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst 8...

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ibland. Just nu försöker jag väl ta det lugnt...

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Trubbel, nej. Ibland kanske en tillsägelse men det var väääldigt sällan.

58. Vilken är din favoritfrukt?
Äpple, clementin

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, bara jag inte tar pizza varje dag så. Huvudsaken är att jag blir mätt.

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
20 bast

61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja jag retar mig om det är stavfel i tv:n eller tidningen...

62. Tror du på liv på andra planeter?
Varför inte?

63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Grannen

64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Finns Gud?

65. Vad var det senaste du åt?
Igår käkade jag kalkon...Frukost orkar jag inte äta än.. Är inte så hungrig den senaste tiden.

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Både kvinnor och män är ett konstigt släkte. Isåfall äldre män kommer jag bäst överens med. En del tjejer i min ålder kommer jag bäst överens med.

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Bra fråga. Next...

68. Gillar du senap?
Nej

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Du ska klara det!

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jaa =o) Om man var säker att man kommer överleva då..

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ää.. kommer inte på någon som liknar mig...

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej

73. Tycker du om att krama folk?
Det beror på vilka. De jag tycker har jag inget emot att få/ge en kram.

74. Skulle du säga att du är trendig?
Vad e det?

75. Äger du en digitalkamera?
Ja

76. Vilka kändisar har du blivit jämför med?
Inga

77. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja särskilt om det händer för det mesta.

78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Pojken som kallades Det.

79. Tycker du att du är attraktiv?
Nej

80. Vad är du allergisk mot?
Lite pollen, lite päls

81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej så vidare att djuret inte har behandlats illa vilket man aldrig vet ändå...

82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Fler dumma frågor?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits