Gnäll

Här e det snö. Det började snöa innan jag körde hit i morse. Nu e det väl 3 cm på marken.

Äsch jag tycker inte om detta längre. Tycker inte någonting är kul längre, suck, hoppas det vänder snart.
En av anledningarna kanske?

Käkade lunch vid 3 så jag e inte så hungrig än. Men mat måste jag ju göra. Och träna borde jag med göra.
Jag vet inte. Måtte det komma en rolig lektion snart.
Och arbetet som skulle vara klart i fredags vet jag inte alls hur jag ska orka få färdigt.
Jag vet ingenting längre.

Ångrar nästan att jag inte orkade till stationen i lördags för jag tror att jag behövde livas upp av brandmännen lite. Men nu gjorde jag inte det. Får vänta ett par veckor till.
Varför kan man inte vara immun mot depression?
Hur ska man orka när man egentligen inte orkar?

Jag vill hem till mamma och pappa. Inte för att det blir bättre av att vara hemma hela dagarna. Men just nu verkar det som om det är det enda jag orkar. Men sen vill jag ju bli brandman så fort som möjligt.

Jag vet, ett gnällinlägg...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits