God fortsättning!

Festen på nyårsafton var rolig =o)
En privat danslärare försökte lära mig riksbugg, jag kan ju bara den vanliga skoltypen. Haha, jag hade jätteroligt, och vilket tålamod han fick ha med mig*thihi*.
När jag pillade lite med min ring när kompisarna och jag satt vid ett bord, tappade jag ringen så den studsade på bordet och i glaset(!). Hur lyckas man med det? Fick ju dricka upp glaset för att få ringen*höhö*.
I och jag hade skitkul iaf, särskilt när vi skulle koka bullens korv...
Kom hem klockan 3...


Fia sov hos mig igår kväll. Men jag kände att jag inte riktigt fick plats i min säng när hon låg där...

Sen när jag kom ner i morse fick hon ligga på mattes mage när jag låg på soffan. Och tror ni inte att hon var kelen och går runt på databordet när man kommer hit?
Nu lade jag henne i min säng så jag får lite lugn och ro...

Var ute och cyklade i förgår. Blev ju lerig. Framskärmen är ju sönder så jag hade tagit bort den. Jag hade prickar på hela mig....


I kom med bilderna hon tog när vi hade paintboll i september.
Det var så jädra skoj. Hoppas det inte dröjer länge förrens vi gör det igen...
Hehe måste ju säga att jag var bäst klädd under fighten :o)


God fortsättning!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits