Hit och dit

Jag trodde jag skulle börja tidigt imon men så var inte fallet. Så jag kör vid tio i morgon bitti.
Sov rätt så bra inatt oxå. Bra grejer =o)

Nu väger min brorson 1,5 kg :o) Snart tungviktare*hihi*

Pappa och jag var på bio igår och tittade på The Departed. Var inte så bra som jag trodde. Massa dödande hit och dit. Någon av dom kunde väl överlevt? Hehe, bara ingen av er ska se den nu och jag avslöjar slutet*höhö*.

Ibland vet jag inte vilket, vad jag ska göra eller inte. Vad jag vill och inte. Om jag ska göra det nu eller ta ett uppehåll. Det är kämpigt nu. Mamma vill inte att jag ska ge upp detta, det som jag har kämpat för så länge. Men jag vill, men senare. Eller orkar jag fullfölja nu?
Jag vet inte. Och det är det som grämer mig. Att jag inte är lika stark som jag har varit. Men det kommer,
det kommer...


Kommentarer:
Postat av: Anna

det är tungt ibland, så är det. man behöver inte ge upp bara för att man tar studieuppehåll, det har du rätt att göra i ett år, för att ta ett beslut då om du vill fortsätta eller inte. det verkar vara tungt just nu, så med tanke på jobbet kanske det är det optimala? det är lite sårt att skriva här i en öppen kommentar, men maila gärna....

Postat av: Brandkvinnan

Ja jag får se. Just nu är jag nere i Revinge och kör på som "vanligt".

2007-01-22 @ 15:36:10
URL: http://brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits