Hundvakt

Fattar inte att folk kan sjunka så lågt...



Körde hit igår i regn. Bättre än snö.

Idag har vi haft släckmetoder och sen backdraft :o)
Ska vara hundvakt åt en lärare några dagar. Han ska vara borta i sex veckor men än så länge är det bara ett par dagar som hans släkt inte kan ta hand om den. Sen ska de ringa mig om det är att de inte kan ta henne. Ska bli kul att gå ut med en labrador på ett 1 år. Hundar gör så man blir friskare ;o)

På backdraften fick jag ta Axa som hunder heter från vagnhallen till stället för vi skulle ha backdraft. Och sen tillbaka. Hon är så söt.
Läraren visade mig hur det såg ut i pensionatet där hon ska bo de dagarna jag har henne.
Det hade visst varit en schäfervalp där igår men inte idag*naw*.

Haha
klockrent.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits