Inget larm

Inga larm idag heller. Karlshamn förebygger för bra!!
Bra iförsig. Men något litet kan man väl få?
Som belöning efter att ha tvättat sex brand(person)bilar alldeles själv..
Dessutom tog jag min egen på lunchen så det blir sju tvättar idag...

Det närmaste larmet vi kom idag var när jag fick sms och har larmet som signal...

Det var som vanligt en massa tet och bus. Gliringar får man ta och ge*fniss*.
De är så himla goa.

Igår var pappa, brorsan och jag på Börjes Tingsryd. Fikade lite. Köpte två hästtidningar...

Fick handlingsplanen av brandingenjören. Snällt =o)
Nähe jag e helt slut. Somnade sent igår för att man vänt på dygnet och sen blir det värre när man vet att man måste somna...





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits