Låt inte gårdagen ta för stor del av dagen

Låt inte gårdagen ta för stor del av dagen

Sprang på rullbandet igår. Gick med luftpaket med. Sammanlagt 40 minuter tillbringade jag på bandet. Sen testade H och jag att hoppa 2 m som man ska klara till storstadstesterna. Jag hade tårna vid 2 meter men det är ju hälarna som ska komma över 2 m. Väl?

Sedan bastade vi, snacka om varmt. Jag kunde inte röra mitt hår för det var så varmt... Vi var inte där inne så länge.

Idag körde jag in till Lund och shoppade och pratade av mig lite. Känns mycket bättre nu.
Handlade små sockar till Mathias, vitaminer, påslakan med hjärta på och örngott.

Har pratat många minuter med mamma och pappa de senaste dagarna. Men man ringer ju gratis till alla med Telenor...

Min systerson har sluppit både kuvös och sepap :o) Dessutom hade han för första gången kläder på sig. Men det såg ju så stort ut, fick ett msn nyss av bror min.

Lagade lite pastarör och köttfärssås. Håller på att smälta maten. Ska sticka och träna nu.

Dagens citat: Livets brokiga väv är detsamma vare sig du nöter ut den skrattande eller gråtande.

18027-73

En bild från trafikolyckan innan jullovet. Jag längst till höger som säkerhetsman. Tycker ni inte att jag ser lång ut på bilden? *hihi*

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits