Mätt i magen av kyckling

Pappas mobil är ren och kass. Han råkade nämligen slänga den i tvätten, sen tyckte han inte om när jag skrattade :o) Det var ju en gammal mobil, simkortet funkar dessutom. Min bror och jag har ett par mobiler han kan ha som är lite finare men kanske inte lika rena...

Har varit nere i lantan och köpt lite mat till veckan som kommer. Ska snart till I uppe i skogen ;o) Hoppas att det inte ligger några träd på vägen nu bara, eller att ett hamnar på min lille bil*buuää*.
På tal om den ska den snart besiktigas*gulp*. Vi får hoppas på det bästa.


Ska väl äta lite marängswisch innan jag kör*mumma*. Bra laddning till belastningsövningen imon...
Undra hur mycket kompanjonen väger som jag ska rädda*höm*... Han verkar vara en av de lättaste i klassen iaf. Men han är rätt så lång. Det är väl alla om man jämför med mig...

Värsta tänkbara scenariet imon är att jag spyr i masken. Det hade inte varit trevligt. Så man ska nog inte äta precis innan. Men sen måste man ha energi oxå...
Jaja, det ska bli kul att se hur man fungerar när man tar ut sig så mycket man orkar.

See yaa!

Ps. E, jag riktar inte kritiken till just bara dig eller till precis alla i byggnaden utan till de som förstör för de andra. Det är många killar som sköter sig och är himla goa, du är en av dem, iaf för det mesta ;o) Nej jag vill inte framstå som perfekt även om jag försöker vara de flesta till lags, men det går inte alltid, jag har inte alltid tillräckligt med tålamod och tänker annorlunda än en del andra. Det som jag tycker är en självklarhet tycker inte många andra, och tvärtom. Vi får väl kompromissa. Ds.

Kommentarer:
Postat av: Merca

Hej, stackars dig som ska stå ut med en hög smutsaktiga och högljudda herrar, bästa sättet är att införskaffa öronproppar och skygglappar.Ät och diska på rummet.SKAFFA EN PORTAPOTTI. Sätt sedan mobilen på vibb och ljud, gärna svensktoppen eller dansband, lägg den på golvet, så du vaknar på morgonen...och säkert gör de andra det också. Är de inte uppfostrade i denna ålder, gjorde deras mödrar fel och hjälp!! stackars deras blivande...ha det merca

2007-01-14 @ 20:06:12
Postat av: sickan

Du, jag har en strålande ide´... en strålande, be någon av de muskulösa herrarna att dra fram slangen, spola sedan herrar, köket, toan och ring sedan snabbt till Ocab och begär sanering. Låt sedan någon göra en tilläggsissolering av ditt rum....spruta in skum....sådant har ni väl på bilen...MVH
sickan

2007-01-14 @ 20:50:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits