Min första puss

Pappa och jag gick Härsjörundan i rask takt igår. Han ville inte springa denna gången*hehe*.

Kattskrället väckte mig två ggr inatt när hon jamade utanför dörren*suck*.

Skulle ju skriva om några minnen från förr.

Min första puss:
Jag var ofta hos killen och lekte, vi var väl runt 10 år. Min bror höll i honom i hans garage när jag gav han en puss på kinden (fråga mig inte varför) och han skrek och sprang därifrån*haha*. Men på senare dagar verkade han mer förtjust i mig....

Mitt första självmordsförsök:
Jag var 4-5 år när jag gick ut i sjön. Mamma till pappa: T hon stannar inte! Pappa, i babewatchstuk, springer ut mot mig. Nu hade hela jag försvunnit under ytan, fortfarande gåendes på botten. Pappa får upp mig och jag spottar och hostar. Pappa går in en bit och sätter ner mig med ansiktet mot land. Då vänder jag helt om och börjar gå ut igen. Då tog pappa upp mig på land...
Var det någon sjöjungfru som kallade eller?

Nähe ska skriva lite till på arbetet, det är en massa kvar*blä*.
Hoppas ni får en roligare söndag än jag...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits