Nere i Revinge

Pappa och jag var ute och sprang 5 km igår. Inte illa att få med pappa, men han var väl trött på mitt tjat*ler*.

Det var meningen att vi skulle till Karlskrona igår och hälsa på systersonen på sjukhuset men det blev ändrat =(

Åkte ner till Revinge igår. Var lite vemodigt att lämna de där hemma.. Men det blir en rolig termin.
Förutom riskarbetena då.
Har bara två veckor kvar till risk 3 ska lämnas in och jag har inte riktigt börjat.

Har ju köpt högtalare. Kopplade in det idag och den ena högtalaren funkar inte, tro mig, jag har gjort allt jag kan med experthjälp men nopp, det vill inte funka. Så jag får köra hem den igen.

Sitter och käkar vindruvor.
Imorse hade vi prov, det gick väl ok, hoppas på det bästa. Annars har jag städat dagrummet och mitt eget rum. Dvs, dammat, dammsugat och torkat golv.

Det är någon som har en hamsterbur i dagrummet. Än har jag inte sett hamstern men jag tittar noga varje gång jag går förbi :o) Det är en av killarna som har den*ler*.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits