Ramla nerför trappen...

Jag e helt slut. Tre insatser rökdykning stod på schemat idag.
Kunde inte sova igår eftersom en spelade musik till elva och sen var jag övertrött. Somnade vid tolv kanske. Basgruppen skulle ha möte klockan nio så jag hade ställt klockan på åtta. Men vaknar vid sjutiden av att de håller liv i köket, halva klassen började ju åtta så de kunde absolut inte vara lite tystare*grr*.
Vi börjar åtta imorgon. Då ska vi gå igenom hur man gör en insats på rikigt...

Har precis lagat kyckling med pastarör, fast har inte ätit, ska ut och springa. Vilar bara lite nu för att samla krafter. Fråga mig inte varför jag ska ut i regnet. Men jag känner att jag ska bli bättre :o)

En lärare vi hade idag hade visst jobbat i Karlshamn för några år sedan. Så jag ska hälsa när jag ska till stationen nästa gång. Sen ska jag hälsa från någon brandman som nyligen gått ut SMO till en lärare här nere som gick i samma klass*puh*. Vilken blir nästa?*s*

Jag klantade till mig på rökdykningen idag, var det en nyhet?
Jag kröp nästan hela tiden och sen öppnar man en dörr och missar att det är en trappa ner. Det blev lite fäktandes och sen upp för trappen igen, men det blev ju inget riktigt fall.
Sen efter ett tag igen händer samma sak, fast denna gången tar jag tag om räcktet med båda armarna. Där var det nära att jag ramlade framåtstupa. Åå jag fattar inte hur jag kan vara så klantig. Jag vet ju så väl att man ska krypa och känna sig för, varför gör jag inte alltid det då?
Jaja, man lär sig av sina misstag :o)
Vi var upp på andra våningen och givetvis var jag rökdykartvå. Det innebär att jag ska dra upp slangen dit. Rökdykarledare kunde ju inte vara så smart att gå upp till lägenheten som man brukar göra, men det e inte lätt att veta... Man får ju jobba för födan =o)

Tet och gnabb blev det idag som vanligt. Och så får man jämnt höra att man e liten. Tur att man inte lider av längden ;o)
Läraren klagade på att jag gick upp vid elden precis innan vi skulle gå ut. Man ska ju gå på huk när det e varmt. Men jag tyckte att det var inte så farligt varmt... Men så når jag ju bara upp till knäna till de andra som E sa..

Käkar vindruvor igen. Snart skiter jag ut dem hela, tog ju nästan hela burken igår*mumma*.

Ut och springa eller inte springa, det e frågan. Jag är lite utsliten när man inte sovit riktigt.
Jag får se, jag får iallafall iväg och duscha och basta, sitter i understället.

Snacka om att det blåste på övningsfältet, trodde jag skulle blåsa av...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits