Rätt svar

Hihi det kom in några gissningar...

1. Jupp har varit en knapptryckning från att hela datorn skulle raders, precis innan jag trycker kom min bror in och räddar datorn*ups*.

2. Har skrikit de exakta orden j**la surf****r till klasskompisar som inte uppförde sig som vanligt folk. Alla fyra tjejerna stod som fågelholkar när jag vände på klacken och gick, de sa inte ett ljud. Fick senare veta att de berättade det för läraren vad jag sa. Fick aldrig någon tillsägelse av läraren.. Han kanske tyckte det var på tiden någon sa till dem på skarpen? Kan säga att jag inte planera vad jag skulle säga utan orden bara kom ut (från hjärtat?).

3. Jupp har glömt låsa eller så funkade inte låset tror jag. Pinsamt när ett par killar flera år äldre än mig öppnar dörren...

4. Nopp det har inte jag gjort. Däremot mamma slog till en kille av ren reflex när han helt plötsligt tog henne där nere. Med mamma muckar man inte med ;o) Ska tillägga att hon tränade på judo och jujitsi i yngre dagar. Dum kille eller hur? ;o)

5. Ja faktiskt är jag en hejjare på att skjuta, kanske kommer det ifrån pappa och farfar. Var med i Modern Femkamp på mellanstadiet där luftpistolsskytte ingick.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits