SDI

Enligt dagens lektion är jag en blå-grön person. Det betyder att jag är stödjande-försiktig som är:
*angelägen om att bejaka och utveckla egen och andras förmåga att klara sig själv.
*angelägen att visa omtanke och genomtänkt hjälpsamhet med hänsyn till rättvisa

Hmm... det var en intressant lektion. Ska testa familjen och se hur de är.

Jag skulle egentligen varit ute och sprungit idag...Det regnar och blåser kallt. Jag tycker om att träna men jag är inte korkad...

Funderade på att gå lite på bandet... Men jag har ont i min gamla spricka... måste städa dagrummet, hålla på med arbetet, packa för hemresan. Plocka ner adventssljusstaken, känns som om det är dax nu. Julen kom och gick på ett andetag känns det som.

Jag fick bilder igår på min systerson när han har ögonen öppna och ler :o)
Sa jag vad syrran hade köpt för kläder till honom? Svarta kläder där det står brandkåren på*naaw*. Hihi, jag vet precis vad han ska bli ;o)

Sov dåligt inatt. Bara för att jag råkade somna när jag skulle vila igår efter träningen så kunde jag inte somna på kvällen. Blev så jädra törstig men somnade vid tolv. Vaknade kl tre och var superduperkissig. Suck...Stormen gjorde det ju inte bättre när man försökte sova.
Så jag har inte fått 8 sovtimmar på raken sen lördagsnatt, suck.
Vill flytta till en egen tyst lägenhet där det inte är skitigt. Folket städar ju inte som de ska. Toaletterna har inte blivit städade sen mitten av december....
Om jag kommer ihåg ska jag klaga för hotellansvarige imon.

Skriver roliga minnen till Jocke på msn.
Nästa inlägg får bli om min första puss och mitt första självmordsförsök*ironi, jag var bara 4 år*

Kommentarer:
Postat av: Gustav H.

Hett värre :P brandkvinna..

är killarna snälla emot dig som kvinna på utbildningen? lr är det jobbigt o va ensam tjej typ?

2007-01-11 @ 23:28:56
Postat av: ozy

alltså det är sånna som du som får en att skämmas över mänskligheten. blir helt skärrad av dina uttalande att jag bara vill lägga mej i duschen och äta tandkräm. sedan tappa upp ett kallt bad och skära mej i handlederna till dyster klassisk musik.

Postat av: Brandkvinnan

Ozy: Märks att du inte vuxit upp. Du får gärna sova i spyor och snuskiga toaletter i din lägenhet eller var du bor. Men här bor jag med 20 andra killar och då får man visa hänsyn till varandra.
Hade det varit 20 vuxna studenter hade det städats som det ska...

Gustav H: Jodå de är snälla emot mig. Ibland kan det var lite ensamt och tungt men för det mesta går det alldeles utmärkt :o)

2007-01-13 @ 13:08:05
URL: http://www.brandkvinnan.blogg.se
Postat av: DEAR

20vuxna studenter... det spelar ingen roll så länge det inte är någons egna saker och utrymmen. Man har inte full respekt för det. Dessutom som student har man inte tid med att hålla det kliniskt rent.

2007-01-13 @ 17:06:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits