Skrattar

Haha. En omogen kille kommenterade mitt förra inlägg.
Han
skrev till och med i sin blogg att spyor och skitiga toaletter var ett måste under studentlivet.
Bara för att man är student behöver man inte leva i en svinstia, men det kanske är där han hör hemma...
Av blivande brandmän bör man begära mer än så för på brandstationen är det inte en svinstia. Där hålls det rent och snyggt och det är väl lika bra att de vet det från början!

Kom hem igår vid halv 2. Körde in till Ronneby för att byta bil och hälsa på mamma på ÖB. Hem och laga mat för att sedan häsla på syrran och systersonen i Karlskrona. Så söt :o)

Äntligen trodde jag att jag skulle få sova mina åtta timmar i sträck men nopp, klasskompis E skickade sms tjugo i tre att han spelade skithög musik. Sen hade jag sömnsvårigheter och somnade halv sju*daa*.
Men det sms han fick var inte nådigt... Han kunde nog inte missuppfatta mitt humör...

Sitter vid pappas dator och ska påbörja arbetet tänkte jag....

Kommentarer:
Postat av: E

I dagens moderna samhälle kan det vara svårt att utestänga sig själv från det ständigt påträngande mediabruset. I detta fall hade du ett val, vet du att du har svårt att sova finns ett bra knep för att inte bli väckt av telefonen. Stäng av den! Jag lovar att den fungerar nästa dag igen. Där med inte sagt att jag inte tycker det är tråkigt att du inte kunde somna om, men det är inget jag känner skuld för. Ses på måndag!

2007-01-13 @ 17:04:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits