Sprrrit, här har vi sprrrit!

Bästisen I var här igår. Kändes lite bättre då.
Sen när jag jade kört hem henne försökte jag speka lite med bilen med det var inte så halt. Blev på ännu bättre humör när jag spelade
denna  och denna på full volym.

Idag har jag inte gjort så mycket nytta heller. Lagat thaimat.
Egentligen skulle pappa och jag tittat på bio nu men filmen skulle vara till halv 12 så jag avbokade. Vi får se den imon istället.

Igår tog jag en annan sömntablett. Somnade så gott och sov djupt hela natten. Så gött. Kommer inte ihåg att jag hade en marddröm heller. Vaknade pigg och utvilad :o)

Just det ja, livräddarna är det repris på ikväll. Får bara inte missa.

Visade mamma lite roliga klipp för en stund sedan. Bla Robert Gustafsson. Han är kung :o)

Yrrol har väl ingen glömt:
Sjuksköterskor har vita dräkter, jag delar ut sprit. Sprrrit, här var det sprrit!
Klassiker!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits