Det regnar och regnar, himlen är blå...

Varför känns det som att sommaren regnar bort?
Och att man inte får nåt gjort?

Jobbar idag mellan 7-12. Fick en timmes sovmorgon =o) Tradigt att jobba en lördag men jag ser alla pengar som strömmar in i bankkontot. Sen får jag bara bidrag på LIAn och slipper låna mer av csn. Känns fint att man har lite på banken nu. Jag köpte ju bilen när jag gick i trean och har betalat allt på den med hjälp av studiebidraget (900 kr i månaden?). Med lån på CSN fick jag 7000 nåt i två terminer på SMO. Men det gick väl åt 400 kr i månaden på bara bensin, 500 kr till mat, 1650 till hyra. Har sparat en hel del av resten av pengarna. Har stora planer med dom pengarna =o)
Nog om pengar..

Slog mig vid ögonbrynet igår. Tror det var en dammsugarslang som flög upp i ansiktet och jag tappade nästan skyddsglasögonen, utan dom hade det nog tagit i ögat...
Och så får man glasspetor i händerna i handsken(?).

Här hemma byggs det om i köket så nu har de satt papper i dörröppningarna så för att komma in i köket får man gå runt huset och in i altanen, jobbigt :o)

Behöver klippa mig men Thias älskar Mosters hår för det är rött och spretigt så moster vet inte om hon ska klippa sig *thihi* ;o) Han suttade på min tumme häromdagen, eller ja, bet i den. Fast han har ju inte fått tänder än :o) Älskar han så mycket att jag kan göra allt för honom...

Nu är maten klar. Frågan är om man behöver gå runt huset...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits