Jädra hammare

Sa jag att jag slog mig själv i magen med hammaren igår? *suck*


Idag skulle jag stå vid försorteringsbordet och fylla bandet för de två snabbaste (och äldsta?) på jobbet. Blev lite stressad av tanken när de sa att jag skulle stå där men tetiga J sa att han kunde slå ihop burarna åt mig. Och det gjorde han ju även om jag hade hunnit eftersom banan jämnt var fullt. Men så helt plötsligt skulle jag bli förflyttad till att demontera och en kille skulle ta min plats eftersom jag inte hann med(?). Det var ju bara till att lyda och jag blev arg inom mig och irriterad för J hade sagt att det inte var ett fruntimmersjobb (jovisst det är slitit men vaddå då?)
Sen fick jag reda på att man ska slå ihop burarna när det står 1-2 st där. Jag väntar alltid till 3-4 eftersom det blir ett jädra gående isåfall. Men nopp man skulle få undan dom så snabbt som möjligt. Jo men det är ju så att det kan ligga 6 st ihopfällda burar innan en truck kommer och staplar. Så då blev jag ju ändå arg men man tjabbar ju inte emot dom som jobbat där så länge, de vet ju bäst. Men jag kände mig snuvad att jag inte var tillräckligt snabb. Ge mig en chans till!! Nu är jag frisk så jag ska klara det...
Men så sa J till mig att han flyttade mig bara för att vara snäll. Han är en gentleman som inte vill se en liten tjeja slita och stressa när man likväl kan demontera. Fast stressa och slita fick jag göra ändå för bandet blev fullt hela tiden som en annan ska hinna med.
Efter ett tag hade jag lugnat ned mig och var inte alls arg på dom längre, han menade ju bara väl. Det är ju han som alltid säger jag ska vara rädd om mig typ. Dessutom är det jobbigt att vara arg, då slår man sig ännu mer på jobbet och tar energi.

Måste ladda ner många låtar bla
John Farnham
Mr. Mister
Jennifer Rush

Lyssna iaf på den första låten, man blir glad när man hör den =o) Och så är den perfekt att sjunga till. Måste ha den i bilen ju :o)

Ikväll ska I och jag ut med hästarna igen =o)
image129

Kommentarer:
Postat av: Fogfighter

WTCC blir läckert. Allt som krävs för att få jobba är rätt kontakter! ;)

2007-07-26 @ 17:10:29
Postat av: Brandkvinnan

Ja det är nog så. Hoppas att det inte regnar för dig där nere. Här regnar det från och till...*suck*


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits