Jag, snål? Nähe :o)

Igår var syrran och jag i staon. Jag skulle hämta ut mina linser. Jag shoppade loss riktigt. Skulle köpa jeans. Har väl köpt två riktiga jeans i mitt liv och nu är jag för stor för det ena paret så jag tänkte köpa nya. Det blev två för 400 kr st*ops*. Kanske låter lite i era öron men jag är inte den som brukar handla mig dyra kläder. Köpte en vårjacka oxå på Stadium för 400 kr. Den jag har nu kostade 75 kr på Maxi*haha*.
Nej jag har inte varit snål i mitt liv, bara sparsam.

Och så var mamma barnvakt. Jag ville inte släppa taget om Thias när vi kom hem. Jag var ju tvungen att köra till jobb.
Jag köpte en bok oxå som hette "Brandbilen rycker ut" :o) Han har redan tittat i den och såg road ut =o)

Suck, katten e jobbig, hon går på skrivbordet när jag skriver...

Oj klockan är redan elva. Måste städa rummet (igen). Tömma diskmaskinen.
Och regnet öser ner vilket gjorde att jag inte orkade gå upp förrens kvart över tio (klockan ringde halv nio).

Om man ska lyfta en skärm på ena sidan så kommer givetvis andra sidan ner mot bänken...Varför har man då fingrarna där under då?!! Åå jag bara slår mig. Tog nya handskar igår. Det dröjde inte länge förrens jag skurit hål i dom. Och fick en glasbit in i handen. Inte så farligt men jag fick dra ut den iaf. Dumma handskar som inte håller emot glas...
Iförgår när jag stod vid demonteringsbordet fick jag dåliga burar, dvs mycket skräp och knappt något att demontera. Så jag slet och drog för att inte de demonterarna skulle bli arbetslösa. Igår fick jag demontera, skönt tyckte jag nu får den andre slita lite. Och vad tror ni han får? Fina burar med mycket tv, datorer och pc-lådor. Och vad innebäd det? Jo att bandet är fullt konstant så vi två som demonterar får stressa för att hinna med.
Suck...
Allt gick bara fel igår kändes det som. Skönt med sista dagen idag. Vi ska beställa pizza som vi brukar göra när vi jobbar kväll. Och imon blir det ingen sovmorgon för då ska jag till brandstationen. Kommer vara en anings trött.
På tal om det måste jag packa och sånt ju. Kanske blir innebandy imon? =o)

Jag har inte bestämt mig var tatueringen ska sitta. Har fått många förslag, överarmen, sidan, ryggen, skuldran, benet... Det är så svårt.
Blir han
Muschu men jag vet inte vilken min eller nåt han ska ha.
Tips någon var jag ska ha den?

Kommentarer:
Postat av: Teller

jag tycker de skulle vara ballt om du hade den på vaden ;)

Postat av: Brandkvinnan

Ja jag har med funderat på det. Men som sagt, jag kan ju inte bestämma mig...

2007-07-07 @ 23:34:38
URL: http://brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits