Oj!

Hehe....när jag skulle böja mig ner på jobbet hörde jag att mina militärbyxor spräcktes i grenen lite grann. Tog det försiktigt när jag skulle böja mig mer. En tv råkade flyga i golvet när de vänt en bur på försorteringsbordet. Skulle ju givetvis böja mig ner för att lyfta den. Hörde hur byxorna sprack ännu mer och jag var ännu mer tacksam att jag hade lång skjorta.
När jag kommit hem och tittat så började hålet där gylfen slutar och vidare 5 cm från skärpet där bak...Ehh, hur lyckas man?
Så jag får väl sy... Det kostar att ha blivit mer bredarslad :o)

Vaknade idag med en knöl i bakhuvudet. Har haft ont där då och då när jag åkt buss (kanske för jag tittar ett ett håll?) och tycker det blir en bula där då och då. Nu gör knölen ont när man trycker på den eller tittar åt sidan... Vad kan det vara tros? Det syns inget på huden...

Nähe ska göra frukost och sen åka upp till kompisen min och titta på film i regnet...

Kommentarer:
Postat av: Jocke

Det kallas för muskelknut. Tryck och massera på den så kommer den att ge med sig, och ja, det kommer göra ont under tiden som "behandlingen" pågår. Klarar du inte av det själv så får du be om hjälp från någon vänligt sinnad person med starka nypor.

2007-07-03 @ 14:01:43
Postat av: Markus

Haha otur med byxorna=)
Tydligen så går det att stå kvar som reserv på sina högre prioriterade val trots att man tackar ja till nåt annat så med lite tur så hamnar jag i Revinge iaf=) Har du nån aning om hur svårt det är att få ett rum vid skolan? Måste man vara ute i jättegod tid?
/M

2007-07-04 @ 19:58:01
Postat av: Brandkvinnan

Jocke: Hmm... de här hemma trodde det var nån körtel..
Tyvärr finns det inte så måna vänligt sinnadde personer här hemma. Är hemma själv. Så jag försöker väl själv :o)
Markus: Vad gött =o)Nu får vi bara hoppas att turen är med dig. Det sägs att det är svårt men jag fick ett rum ett par dagar innan vi började med det var för att en som tackat nej till utbildningen hade bokat ett rum. Men ja det är jättesvårt, särskilt nu när de gett ett "hus" till de andra som går utbildning i Revinge (holländare, räddningsinsats). Men en i min klass fick på i den byggnaden ändå... Jag vet inte om man får boka innan man med säkerhet kommit in. Men så fort du vet det så är det bäst att du ringer. Lycka till =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits