På sommaren vill man hinna med allt

Då var det bara en arbetsdag kvar denna veckan. Ska inte jobba över på lördag även om det svider med pengarna. Jag har kommit fram till att jag måste vila lite så jag blir frisk någon gång... Men jag har vilat en hel del när jag varit här hemma. Men på jobbet kan man ju knappast vila..
Fast det gjorde två st i mitt skift igår när skiftledaren var ledig. Då vågade dom ta en egen rast när resten fick slita. Och jag var redan uppretad innan pga andra saker en av dessa gjort innan. Så den lilla flickan var lika röd inne i huvet som i håret och gick och sa till dom på skarpen... Och de började jobba igen... Grr... igår var jag inte att leka med, jag kan bli farlig när jag är arg ;o)

Kompisen I har skaffat en söt liten katt:
image124

Hon heter Sippan och har en svart fläck på hakan*hihi*.

Fint väder vi har idag...
Och jag vill göra så mycket men jag måste vila. Jag har överansträngt kroppen tillräckligt sen jag blev sjuk...
Börjar snart få panik. Skulle ju gjort en massa i sommar men tiden har flugit förbi och sen blev man sjuk och kunde inte göra nåt.
Men I och jag ska till Börjes imon iaf. Och så är det Östersjöfestivalen i helgen. Och så ska vi bowla. Paintboll och LAN ska vi med ha nån helg... Rida ska jag med göra. Pyssla och sköta om nordsvensken som jag längtat efter.
Men jag är ju ledig 3-4 veckor innan LIA:n så jag har tid på mig.
Just det ja, har ju knappt badat i sommar ju =( Och så skulle vi ut med kanoter..
Mycket man vill göra...

Är det bara jag som vill göra mycket på sommaren?

Grattis till Marcus som kom in på SMO i Revinge :o) *applåder*

Kommentarer:
Postat av: Markus

hehe tack tack=)
Det verkar stört omöjligt att hitta boende i Lund iaf. Får ställa mig med en husvagn på parkeringen utanför skolan=) Hur lång tig tar det att åka mellan Lund och Revinge?
Skoj att du ska spela paintboll! Det är ju så fruktansvärt kul=)
/M

2007-07-19 @ 16:46:46
Postat av: Brandkvinnan

Ja det är svårt.
Hehe ja det får du nog, om inte kan du ju ställa den på övningsfältet :o) Det tar 15-20 min beroende på trafiken.
Ja paintboll är så sköj. Särskilt när man vinner :o)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits