Sovit bort två dar i mitt liv...

Jag sov nästan hela dagen igår. Idag har jag sovit mycket oxå. Att små bakterier kan slå ut en helt...

Tittade på en
bil igår. Fast det var rost på den så det var inget att ha. Pappa är ju bilexpert så jag litar på honom. Känns som att jag aldrig hittar en bil till mig. Har gått på flera niter nu och man blir lika besviken varje gång. Ingen som ska sälja en svart volvo 740?

Mår lite bättre idag men mår ändå kasst. Hes är jag idag, hostan vill inte gå över. Febern är iaf bättre.
Men jag måste ta mig till jobbet imon. Funderar på att förlänga jobbet en vecka för pengarnas skull.. Och för att jag inte vet hur jag ska klara av att vara här hemma en hel månad utan att göra nåt. Får väl övernatta hos kompisen halva tiden så kanske det inte blir så jobbigt :o)

Nähe snart e det väl mat. Har inte varit så hungrig den sista tiden men får äta ändå. Man gör ju inte av med så mycket energi när man sover hela dagarna...
Krya på dig Martina :o)


Kommentarer:
Postat av: Martina

Tack! Jag är jättefrisk nu :) Smittade bara ner hela jobbet först, så nu saknas det lite brandmän och ingenjörskor å sånt :) Haha, krya på dig!

2007-07-11 @ 19:03:17
Postat av: Brandkvinnan

Jag är med på bättringsvägen.. Skönt att du är frisk. Hehe akta så de inte skickar onda ögat på dig om du smittar dom :o) Försökte göra det på min bror men det funkade inte *thihi*. Tack :o)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits