Space Jam

image122
Hängde med I och min bror till Trehörnan då I och hunden Eros skulle bada... Han älskar att bada...

Var ju på Tosia i lördags och köpte en massa saker, åkte Space jam
image123

och hade allmänt trevligt. Fast eftersom jag jobbat på förmiddagen var jag lite trött.
Igår städade jag rummet, åkte upp till I och tittade på en film och slappade. Men jag mådde illa mer och mer så jag åkte hem och sov i två timmar. Sen tittade jag på ännu mer tv...

Idag mår jag illa fortfarande men ska ändå jobba kvart i två. Har inte lust med det men det är bara 4 arbetsdagar denna veckan.
Till helgen är det ju Östersjöfestivalen :o)

Kommentarer:
Postat av: Markus

Kom in i Lund=) Tyvärr så var det helt omöjligt att få rum på skolan så jag får leta lägenhet i Lund!

2007-07-18 @ 11:33:50
Postat av: Markus

Förresten vad är Bonnadagen? Det lät skoj=D

2007-07-18 @ 15:25:23
Postat av: Brandkvinnan

Vad skoj!! Grattis :o) Synd att du inte fick rum på skolan. Har du satt upp dig på en lista på LKF? Fast du hinner inte vara i kö så länge. Hoppas att du hittar lägenhet ändå.
Då syns vi nästa termin då ;o)
Bonnadagen var förr bönder som träffades på marknad. Idag är det som vilken marknad som helst med mat, musik och säljarstånd.. :o)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits