Inte en tråd på kroppen

Nu är stygnen borta :o) Egentligen skulle jag till läkaren för att ta dom men vi kunde lika gärna ta det här hemma. Vi har ju tittat på så mycket på trauma så vi var inte så kräsna. Saxen kunde inte klippa av tråden så mamma hämtade ett rakblad... De två första gick bra. Det sista hade växt in i huden lite så man fick ju pilla upp tråden. Försökte med avbitare men det gick inte heller. Till sist hjälpte min bror mig och efter mycket pill så hade jag ingen tråd kvar på kroppen*fniss*. Det gjorde inte alls ont... bara lite...

Mamma fick några piller så hon blir lite piggare och de hjälper. Skönt. Det är första gången på 1 ½ år som hon är pigg på kvällen. Kanske ni förstår hur det har varit...

Idag fick jag stå vid försorteringsbordet igen. Var lite sliten idag vill jag lova. Det är jobbigt att stå där. De andra var så förvånade att jag ville stå där idag igen eftersom det är så tungt. Men jag sa ju att jag ser det som styrketräning. De tyckte nog inte jag var riktigt klok, men det har jag nog aldrig varit :o)

Cyklade hem vid fem i två. Lade in några mp-låtar i mp3n och sen tog jag på mig joggarskorna som jag inte använt på ett par månader. Men det gick skitbra. Är faktiskt förvånad själv. Kändes jättebra. Fast låren är lite krampaktiga. Fick ta det lugnt så jag orkar med jobbet imon. Men jag brukar alltid stanna och gå i en uppförsbacke som är väldigt lång men idag sprang jag mycket längre innan jag behövde gå. Och då var det benen som inte ville mer. Ska bli kul att springa nästa gång.
Vill ju åka inlines med brorsan men han har lite ont i anklarna efter det han ramlade och slog i huvet.

Egentligen skulle vi till Ekohallen eftersom mamma äntligen fått en massa energi men det skulle bli så sent  så vi tar Citycrossen istället, där jag handlar med brandmännen nästan varje lördag jag är där...

Gud vad snygg han är. Och när han sjunger på det språket är man ju såld. Någon som håller med? =o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits