Köttbullar på foten

Tjatar på just nu

Min dag började inte så bra. Skulle ta ut Janssons ur kylskåpet och den stora skålen under med köttbullar kasade ut och ramlade på foten och köttbullarna rullade ut på golvet. Konstigt att jag inte svär längre när det gör ont eller man klantat till sig...
Och när jag skulle öppna påsen till pommesen idag orkade jag inte ta en sax utan skulle öppna den som en chipspåse. Kan säga att pommespåsen inte var byggd för det. Nästan alla pommesen flög ut på diskbänken och spisen och påsen var inte så hel längre...

Trodde att stygnen att växt fast sig men jag kan fortfarande snurra på tråden :o)

Det har åskat rejält här. Och regnet kunde närsomhelst vräka ner och pappa var tvungen att klippa gräset innan. Det var underhållning när pappa klippte för fullt och jag kom med skottkärran emellanåt så han kunde tömma snabbt...

Imorgon är det morgonskiftet som gäller. Upp klockan 5 igen. Men förmiddagen är bättre även om man är rätt trött på kvällen. Man hinner ju med en hel del.

Nu ska min bror och jag spela CS.
Seeyaa!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits