Lite ömnt...

Nu har bedövning släppt rätt mycket.....

Ajjj....

Jag vill inte veta hur ont det gör när jag måste skruva, slå och lyfta med den imorgon. Är ju givetvis på högran...
Gäller att vara envis och bita ihop. Vill jobba på lördag. Får nästan 1000 kr för fem timmar. Kan man ju inte missa. Men vad gott det hade varit med sovmorgon. Men iförsig, jag har sovmorgon hela nästa vecka. Får se hur det är med armen imon.

Fiskade med I i ån igår. Använde mitt nya drag jag fick i födelsedagspresent. Det var massa träd runt omkring och stockar i vattnet. Fastnade lite här och var. Spöet gick sönder. Den ringen ytterst lossnade givetvis. Kunde kasta ändå. Hur som helst fastnade jag ordentligt i ett träd så jag försökte dra loss det lite fint...

Linj*vlen brast!! Och mitt nya drag satt i trädet och hånfullt blänkte. Men envis som man är så hade jag stora planer på att få ner det. Tittade på trädet och I säger: Tänk inte ens tanken!! Hmf, tycker inte om när hon är tankeläsare. Kände på stocken som låg i vattnet under draget. Fick inte tänka tanken där heller*hömf*. Så jag letade upp en lång krokig gren (tung var den oxå). Stod i evigheter och försökte greppa eller ruska i grenen. Efter väääldigt mycket om och men så åkte draget ner i ån. Bara en meter från land. I hjälpte till att sträcka sig efter den, hon e ju längre än mig (som de flesta är).  Och vips hade jag fått tillbaka draget!
Det lönar sig att vara envis :o)

Jag får väl snart göra mig iordning för sängen. Råkade somna lite innan maten. Var inte så bra. Hoppas jag kan somna ikväll....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits