Mitt liv i låtar

Härmar Teller lite :o) Tyckte det var så roligt...

1. Ställ in musikspelaren på shuffle - blanda

2. Tryck framåt efter varje fråga

3. Använd låttiteln som svar till varje fråga om ditt liv (även om den inte verkar logisk)

FUSKA INTE!

1. Hur mår du idag?

At Last


2. Hur kommer dagen (idag) vara/ha varit?

Femme Like You

 

3. Vad var det första du tänkte när du vaknade

The Name Of Love


4. Vad är det sista du kommer att tänka innan du somnar idag?

Mr Lonely


5. Vad skulle dina vänner ge dig för namn om dem fick välja åt dig?

Snickeboa


6. Hur är det med kärleken?

Heaven Is A Place On Earth


7. Vilken låt passar mest in på den du håller kär?

E (As In Eveline)


8. Hur mår dina vänner?

If You Knew What I Knew


10. Hur ser folk dig som?

Break My Stride


11. Spanar folk in dig?

Suspicious Minds

 

12. Är du bra i sängen?

Vågar Du, Så Vågar Jag

 

13. Har någon sexfantasier om dig?

I´m On My Way

 

14. Kommer du alltid bo kvar i Sverige?

Happy Station

 

15. Hur kommer du dö?

Sommarnatt

 

16. Vad skulle du heta om du var född i framtiden?

Home Sweet Home

 

17. Vilken är din oturs låt?

Wild Dance

 

18Vilken är din turlåt?

Japanese Boy

 

19. Vilken låt beskriver ditt utseende mest?

It Must Have Been Love


20. Vilken låt beskriver din personlighet mest?

Denis


21. Hur är det med ditt liv?

I Am Alright


22. Hur kunde det ha varit i ditt liv om du hade valt andra vägar?

Owner Of A Lonely Heart

 

23. Vad ska ditt första barn heta?

Stan


24. Hur kommer ditt liv bli?

One Way Or Another

 

25. Vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar?

Nu Tändas Tusen Juleljus


26. Hur kommer sommaren bli?

Waterloo

27. Finns det någon som är hemligt kär i dig?

Sensuella Isabella

 

28. Kysser du bra?

Stay

 

29. Mår din kropp bra?

Kung Över Ängarna

 

30. Får du tillräckligt med sex?

Believe

Haha kunde inte låta bli att le. Inte visste jag att min unge ska heta Stan och att Sensuella Isabella var hemligt kär i mig ;o)

Vad folk kan hitta på...

Nu har jag hälften kvar av alla flytta hemifrånsaker. Det är sao tradigt.
Ska klä om min datastol i överdragsklädsel som jag hade i Grållen. Får se hur det blir :o)

Lyssnar på

Kommentarer:
Postat av: Teller

hahah fan den där är asrolig, satt o gjorde min med min kompis vid midnatt när man var som övertröttast och jag satt och asgarvade åt hela listan.

Postat av: Brandkvinnan

Haha =) Ja man skulle ju gjort det när man var lite trött. Men jag hade rätt kul ändå när jag bläddrade. Särskilt din sista tyckte jag var kul ;o)

2007-06-17 @ 18:56:04
URL: http://www.brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits