Mormors lilla kråka skulle ut och åka

Fick fyra poäng av fyra. Jag måste ju vara smart då eller hur :o)

Hade skoj igår. Firade ju på landet. Så mycket svensk midsommar det kan bli. Fast det var synd att det regnade. Annars hade vi varit ute på ängen och dansat kring stången. Nu dansade vi och åt inne i en lada med höbalar och svalor :o) Så midsomriga var väl inte ni ;o)
image120
Vi hade lekar oxå. Kasta hästsko, slangbella, bollar i skottkärra och kubb. Mitt lag kom trea....av tre. Men kul hade vi ändå :o) Tipsrunda hade vi med. Fick 7 rätt av 10.. Vid lotteriet vann min kompis I tre ggr!!! Jag vann inget :o(

Drömde inatt att jag rökdök med en klasskompis. Var lite rörigt och jag tappade bort handskarna jämnt. Hade en väldigt bra ficklampa kommer jag ihåg när jag skulle söka i alla kryputrymmen. Å vad jag saknar att rökdyka. Det är ju så himla kul :o)

Var och metade med brorsan och kompis I innan idag. Fick inte ett smack. Nappade inte ens. Men vi var på ett nytt ställe för att se om det var nåt bra ställe. Det var det inte...
Fastnade i trädet iaf. Med ett metspö, man ska då lyckas med allt. Fast metspöet är ju faktiskt 5 meter långt så det är inte så lätt att hålla reda på det.

Just det ja. Hehe... Innan jag började SMO vägde jag runt 61-63 kg. Var lite olika på vågen. Nu när jag väger mig så väger jag mig om och om igen för att se om vågen verkligen stämmer. Den visar nämligen 65-67 kg. Ehh? :o) Fast förstå mig rätt. Jag klagar inte att jag gått upp i vikt. Jag hade som mål att gå upp till 65 kg för att få lite tyngd och muskler. Och det målet är redan spikat.
Förra året när jag började på technoworld hade jag sådan träningsvärk i framförallt händerna efter att klippa kablar jämnt. Nu har jag varit där i två veckor och är inte trött någonstans. Visar ju att man tränat upp sig under året i Revinge.

Nähe nu ska jag duka fram. Blir Janssons frestelse och massa annat. Jordgubbstårta oxå :o)
O: Tycker du kan gå in på msn lite oftare ;o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits