Mycket regn i Karlshamn?

Fick köra C30 till Karlshamn iförgår. Var skoj :o) Pappa lånade den från jobbet.
Fast min bror litar fortfarande inte på att jag kan köra bil. Vad f*n ska jag göra så att han förstå att jag kan köra bil? När jag backade in C30 här hemma så protesterade han först utan resultat och tittade sen i backspeglarna. De på brandstationen låter mig backa in en stor brandbil för miljonbelopp och min egen bror tror att jag inte kan backa med en liten bil. Den C30 är ju mindre än "min" 740!! Suck... Fast jag är inte så arg, mest sårad för att han inte litar på mig...

Hoppades att man skulle se brandbilen när man var i staden när vi handlade mat. På hemvägen mötte vi audin som brandmästaren brukar köra (som jag har kört och hämtat mat med =o)) och det var den goa brandmästaren som körde.
På tal om det så var mitt gäng med i
tidningen :o) Haha, jag skrattade gott vill jag lova*fniss*.

Nu har ännu en vecka gått på jobbet. Har stått vid försorteringsbordet i 3 ½ dag denna veckan. Tar på kroppen men det är sköj. Var nära att klippa kollegans sladd till öronlurarna häromdagen*ops*. Dessutom råkade jag få glasbit under skjortan, lagom najs...
När jag kom hem idag läste jag intruktionsboken om hur man startade trimmern. Fick givetvis igång den och röjde lite vid stigarna i skogen bakom huset. Nällade ju mig när jag sprang där i förgår.

Idag ska min bror och jag titta på Die Hard 4.0 =o) Den verkar rätt bra. Alltid kul att gå på bio när det är actionfilm så det dånar*hihi*.
Nähe om man skulle klä på sig. Nyss kommen från badet. Höll på att somna by the way. Man önskar att det fanns en kran som kunde dra upp mig ur sängen klockan 5.00. Fasikens vad segt det är. Det är ju omänskligt att gå upp då.
Oj måste till lantan och kanske laga mat...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits