Trevlig Midsommar!

Trist när det regnar.
Tittade på
Beck - Skarpt läge igår. Den är sao bra. Gunvald är ju kungen :o)

Ikväll ska jag till Hjälmsa och fira midsommar.
Fast jag har stor lust att åka in till Karlshamn och festa oxå...Men det lär ju aldirg bli av eftersom ingen är sugen på att åka till krogen någongång :o( Och det är ju ingen hit att åka dit där själv...
Min bror slog sig illa på jobbet i veckan så han fick ett rejält jack i huvet och kommer få ärr där. Dessutom kraskade det i hans nacke som han har ont i. Kunde gått väldigt illa när han ramlade framåtstupa med huvet i väggen...

Härmar Teller lite:

Hur dags brukar du gå upp på morgonen?
Klockan 5.00 ena veckan och vid 9-10 andra veckan.
Vad jobbar du som?
Demontör. Pluggar annars till brandman.
På vilket sätt betalar du dina räkningar? Ex.: Giro (med brev), kontant, internet o.s.v.
Internet of course
Av vilket märke (tillverkare) är din dator?
Alla möjliga. Är ett ihopaplock. Billigt och bra.
Om du dricker kaffe - ska det vara svart eller vill du ha i mjölk/socker?
Kaffe är en drog för vuxna
Vilket är ditt favoritplagg som du oftast tar på dig?
Larmställ. Fast det kan man ju inte ha till vardags. Myskläder annars...
Källsorterar du sopor?
Självklart, har man ju fått göra halva sitt liv...
Finns det någon speciell sång som berör dig extra mycket? Vilken och varför?
Abba - The Way Old Friends Do Därför att den är så fin...
Finns det någon färg som ger dig rysningar och som du undviker?
Hmm... rosa hatar jag
Har du en dvd-spelare? (Dvd i datorn räknas inte)
Nej jag behöver inte det. Har ju en i datorn
Har du planer på någon utlandssemester i år?
Nej men jag skulle så gärna vilja
När var du senast sjukskriven?
Har aldrig varit det. Fick gå hem tidigare när jag fick sy tre stygn, men det var knappast en sjukskrivning
Vilken sorts mjölk köper du?
Lättmjölk
Kan du laga en punktering på cykeln?
Klart man kan =o)
Brukar du blanda sängkläderna eller följer du de set som de ibland paketerats i?
Nja det kan hända
Sparar du i aktier eller fonder?
Que? Aldrig...
Köper du din lunch på något uteställe eller tillagar du själv din lunch?
Lagar alltid min lunch... Fast äter ju inte lunch varje dag längre...
Kommer du ihåg alla dina klasskamraters namn från grundskolan?
Ja fast man har glömt bort rätt många som var i grundskolan.. l
Vilket årtionde hade det häftigaste modet och musiken enligt din mening?
Vad är mode? Musik - 70, 80 och 2000 tal
Kan du hjärt- och lungräddning samt släcka en brand?
Konstigt vore det om jag inte kunde om man gått på Skydd Mot Olyckor ett år...
Vilken är den hemskaste present du fått?

Har nog aldrig fått något hemskt..
Hur skämmer du bort dig själv?
Ett varmt bad...
Har du någon egenhet som till och med irriterar dig själv?
Envis som synden
Vad har du för ringsignal/låt på din mobiltelefon?
Polisradio, flygattack
Vilken egenskap har din tandkräm? Ex.: bleker, mot tandsten, mot ilningar, mot karies, mintsmak, neutral o.s.v.
Fler bra frågor?
Är du ordningsam?
Ja fast ibland nej Inte ofta.
Litar du på vårt rättssystem?
Inte ett smack
Hur ofta tittar du på Rapport och Aktuellt?
Använder internet istället


Nähe jag ska väl snart handla lite grillmat.

Glad Midsommar på er alla :o)

image119


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits