Walkietakie

18027-112

Bilden blev lite suddig men det ska vara min underarm med de tre stygnen ;o) Tycker att det var ett dåligt plåster jag fick. Man ser ju märkerna efter klistret, och så fick man ju det andra märket efter plåstret. Så nu har vi bytt. Mycket skönare. Och så fick man ju massa ömkande från mamma :o)

Skulle egentligen måla men jag har inte kommit ut än. Pappa ville jag skulle måla. Jag hade ju tänkt sortera mina flytta hemifrån saker idag.. Han sa att jag kunde måla med vänstern om jag hade ont i högran*hmf*... :o)

Min bror har köpt walkietakie. Pratade med han nyss i radion och frågade om jag verkligen behövde måla. Det behövde jag inte =o)
Kul att prata i radio. Lär min bror radiokommunikation med klart slut, slut kom och allt det där...

Det var inte länge sen jag käkade frukost men jag är hungrig igen.. Ibland undrar man om det är ett hål i magsäcken för jag kan ju äta hur mycket som helst ibland. Särskilt på jobbet när man gör av med en massa energi.

Kommentarer:
Postat av: Teller

AJ :O mumsigt sår. Härligt med såna sår på sommaren med när man inte kan gå i långarmat utan man går i linne o alla ser. mums :P hahah Hoppas de bli bra snart :D

Postat av: Brandkvinnan

Hehe. Jupp och så kan man ju inte bada riktigt som man vill ute i havet eller sjön. Sao tradigt. Men än så länge är det för kallt ute och så e man förkylder oxå. Tack det blir nog snart bra igen :o)

2007-06-17 @ 10:29:20
URL: http://www.brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits