Yippie-Ki-Yay Mother F*cker

Glömde säga att jag var i Karlskrona iförgår för en linsundersökning. Gick runt i lite affärer och köpte mig faktiskt ett par skor. Inte illa va?
Brukar ju inte lägga pengar på det men mina skor som jag alltid brukar ha när jag är ute börjar bli lite uppslitna. Och så har man inte några hela skor när man ska på stan eller nåt. Men nu köpte jag ett par Eccoskor för 595 kr. Var visst rea?! Men jag förtjänar ju nåt eftersom jag tjänar en massa pengar nu och har fortfarande 40 000 kr på banken. Även om det mesta är lån då...

Die Hardfilmen var bra igår :o) Hehe inte lätt att vara dotter till John McClane och försöka skaffa pojkvän. Var en bra film med snygga actionscener, särskilt när F-35an skulle skjuta lastbilen vid motorvägen*respekt*. Och så är ju Bruce Willis rätt så snygg fortfarande, vilket inte är en nackdel.
Vad är det för låt en minut in i trailern? Känner ju igen den men kan inte placera den*hmm*.

Får se vad jag ska göra idag. Kanske vattna alfafröna så det blir groddar. Har aldrig gjort det, ska bli kul :o)
Vad hittar ni på denna helgen då?

Kommentarer:
Postat av: Markus

Hejsan! Har suttit och läst igenom hela din blogg nu under helgen eftersom jag har sökt till SMO på revinge=) Fick svar idag att lägstapoängen var 17.10 så det ser ut att bli norrland för mig istället:) Eller vad tror du? Ska jag våga chansa att jag kommer in i Revinge som reserv nr 10 så att jag ska tacka nej till Sandö=)?
Skriv oftare!

2007-07-02 @ 12:29:20
Postat av: Teller

17,10 :O oh herregud!! Men vad var lägstapoängen till sandö då?

Postat av: Brandkvinnan

Markus:
Hej =o) Hehe, du har inte haft så mycket att göra i helgen va? ;o)
Jäklar vad poängen har stigit! Men att du är reserv nr 10 är inte illa. Jag var reserv nr 50 och kom in. Men så vet man ju inte hur det är nu när två skolor läggs ner. De som sökt och kommit in kanske är mer taggade nu. Var bor du? Kan du inte vänta att tacka ja till Sandö? Vänta till sista minuten och se om de hör av sig från Revinge. Till hösten söker ju många in till andra skolor och tackar nej till SMO.
Du får inte tacka ja till Sandö och ändå stå som reserv i Revinge?
Håller tummarna :o)
Oftare? Jag tycker att jag inte gör nåt annat än skriver här ;o)
Teller:
Det kan du nog se på SRVs hemsida eller det kanske inte har kommit ut än...Markus?

2007-07-02 @ 12:44:51
URL: http://www.brandkvinnan.blogg.se
Postat av: Markus

Teller: Vet inte riktigt vad poängen till Sandö var. Jag är inte hemma nu så jag har bara fått beslutet uppläst för mig men kan skriva det imorrn om det står i brevet. Själv hade jag 16.7 och trodde det skulle räcka
Emelie: Haha nej jag har varit sjuk hela helgen och det var kul att hitta en blogg från nån som gick SMO=) Jag bor i Värmland! Jo jag kan ju vänta ett par dar och se om nån tackar nej till Revinge men frågan är om de hinner registrera det. De måste ju ha mitt svar om 10 dagar. Tackar jag ja till Sandö så kan jag inte komma därifrån om jag förstått det rätt och säger jag nej till Sandö och inte kommer in på Revinge så är det kört tror jag.
Statistiken har inte kommit ut hos SRV än
/M

2007-07-02 @ 13:12:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits