Axxa

Då var det ett tag sedan.
Har lite bloggtorka just nu.

Fick godkänt på risktentan. 55 av 70 poäng. Skönt att slippa göra om det.

Körde hem i torsdag efter en halv dag på fältet. Vi tittade på dimspik och skärsläckare. Var tet och bus så jag hade jämnt att göra att hålla mig på benen för att inte hamna i snöhögen :o) Träningsvärken gjorde det ju inte bättre*skratt*.
Nu börjar jag bli redig igen. Fast ena skinkan gör ont fortfarande....

Lille Mathias hälsade på i fredags. Mamma och jag slogs om att hålla honom ;o)
Var på IKEA i lördags. Köpte lite grejor...

Denna veckan ska jag få ha Axxa. En lärares hund som jag vaktar när matte e på jobbet och han i Thailand.
Jag gick ut med henne några ggr idag och lekte på övningsfältet. Håller på att lära henne att tacka. Snart så kan hon det. Sen hade vi en liten kelstund på hundpensionatet där hon bor på dagarna.

Nähe ska styrketräna. Sen e det bra program på tv. Förhoppningsvis blir det även CS-spel ikväll.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits