Biblan

Var ute med Axxa en runda igår och sen gymmade.
När ägaren hämtade henne gick jag till biblan för att kolla på film. Några deltidare kom in och skulle med se på någon film. Så fyra andra brandmän satt och tittade på skumfilmen och trafikolycksfilmen jag ville se. Sen visade sig att två av dom kom från den lilla byn jag kommer ifrån och undrade om det var jag som hade sökt som deltidare där hemma. Världen är bra liten ibland.
Och så träffade jag en internetkompis igår ;o)


Idag har vi haft två trafikolyckor och skumteori...

Nu måste jag ta ut Axxa.

Kommentarer:
Postat av: Fogfighter

Var det ni som hade trafikaren på motorvägen i förmiddags?

2007-03-07 @ 20:45:43
Postat av: Brandkvinnan

Jupp =) Om du såg tre grupper förvirrade hönshjärnor*s*. Nämen, det gick väl helt ok :o)

Postat av: Johan

Hehe, vi iakttog er från KB :) Borde inte alla haft skyddsglasögon, även den som inte hade larmställ? Hm, hm... :P

2007-03-08 @ 20:24:06
Postat av: Brandkvinnan

Haha där ser man :o) Lärarna är väl inte så noga med det..*höm*.

2007-03-12 @ 20:49:45
URL: http://brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits