Bowling och krogrunda

Nu har bloggen kommit upp i 10 000 sidvisningar, kul :o)

Igår hade jag (vi) skitskoj :o) Basgruppen käkade på en spansk/mexikansk restaurang, spelade bowling (jag tog tre strike på raken, de enda oxå), spelade bilspel (jag ledde mycket under loppen men blev omkörd innan mållinjen*fniss*) och gick på andra krogar. Det var lite att gå emellan och vissa var stängda. Men vi hade kul endå med bus och stoj ;o)
Det måste vi göra om *hihi*

Igår var jag ute  på en ny joggingrunda, kom tillbaka och gymmade och bastade sen var det bara till att göra sig iordning för utekvällen.
Första gången jag är ute i Malmö...


Idag är vi lediga. Jag ska ut och springa, gymma, tvätta bilen, städa rummet och titta på en Beckfilm om jag hinner.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits