Fläktar

Drömde nåt äckligt häromnatten. Min bror hade fått amputera armen, fråga mig inte varför. Men han kunde köra bil. Det jag minns starkast från drömmen var att jag tyckte så otroligt synd om honom.
Varför kan man aldrig vakna upp och va gla?

Jag e så Tiassugen....

Blä... jag är har tappat aptiten denna veckan tycker jag.

Skulle ju jogga igår men det blev en promenad istället. Och så har man dåligt samvete för att man inte orkade gymma.

Kan inte somna på kvällarna för att det gör ont i hjärtat och trycker på bröstet. Jag tänker för mycket på kvällen. Analyserar allt...

Idag hade vi brandgasventileringslaboration. Fläktarna ska vara en meter från dörren för bästa effekt, så ni vet ;o)

Jag lärde Axxa att tacka när jag hade henne. Nu e problemet att när husse vill ha det hon apporterar säger han tack när han får saken och då tigger hon och viftar med tassen. Ajdå.. :o)

Nähe nu ska vi klättra i stegar...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits