Flockledare

Jaha idag e vi lediga.

Jag gick upp vid kvart i åtta för att ta emot Axxa och gå bort med henne till hundpensionatet.
Sen gick jag och lade mig igen. Blev sent igår. Spelade CS till 12. I början gick det bra, jag t.o.m ledde. Men sen när flera andra kom in gick det inte så bra. Dog gång på gång*mummel*. Jag får träna lite mer...

När jag käkat frukost gick jag ut med henne på övningsfältet. Hon kan redan tacka och går fot jättebra. Tack vare programmet "Mannen som talar med hundar" så vet jag hur man ska vara flockledaren. En så länge går det alldeles utmärkt. Får se vad jag lär henne nästa gång :o)

Idag blir det joggning med Axxa, gym, bastu, plugga och titta på filmer i biblan. Ev kan det bli en Beckfilm på datan ikväll. Men det e ju Desperate Housewifes ikväll, får inte missa det.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits