Kemövning

18027-84

I lördags var jag på brandstationen och tittade när gänget skulle täta en läcka. Underhållning ;o)
Åkte med till Ags och handlade, tvättade tankbilen. Var med när kemcontainern skulle lastas av och på lastväxlaren. Var nära att jag inte fick komma in till brandstationen på morgonen*S*. Men hjärtat veknade väl på brandmästaren till sist*thihi*. Var lika kul som vanligt att vara där. Är så glad och tacksam för att få vara där.

Åkte hem tidigt eftersom lilla Tias var hemma. Mormor och morfar var barnvakt :o)
När jag körde hem i fredags var jag inom syrran och höll i Tias. Fast jag började få panik när han skrek och jag gjorde allt för att få han tyst (alltså gick runt med honom)...
Höll honom i lördags med.

Igår skulle pappa och jag cykla en runda. Det haglade som fasens. Mig gjorde det inte så mycket, jag hade hjälm. Men inte pappa*ler*.

Roligt klipp:
Vilken buse till polishund :o)

Nähe nu ska vi ha hydraulik :o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits