Tävling

Vilket underbart väder vi har idag =o) Ska fira det med att byta till sommardäck*hihi*.

Suck, mamma e trött, antagligen ett nytt skov. Blir snart sjukskrivning. Ååå... om jag bara kunde göra nåt.


Det var en trafikolycka när vi körde hem igår. Någon som kört in i vajerräcket. Räddningstjänsten var redan på plats...

Det ska ju snart vara coopertävling på skolan. 3 km...på asfalt, my god jag kommer avlida... Mina knän är så fint konstruerade att det känns som att en kniv sitter under knäskålen. Men nu vet jag iaf vad jag ska göra åt det. När jag gick i sexan började jag gå till läkaren för att få reda på vad det var. Inflammation säger han, går över om ett halvår...
Det gjorde aldrig det och går till läkaren gång på gång och han säger samma sak, går inte att göra någonting åt, går över om ett år... Efter sex år orkar jag inte mer och beställer tid hos en kiropraktor. Det är inte alls inflammation, musklerna är korta och måste stretchas och jag går fel, höften är för långt fram. Tack! Ett tips, gå till en kiropraktor direkt...

Det har varit okej ett tag nu men efter jag började med benpressen har allt kommit tillbaka. Var kanske inte så smart att börja med 50 kg direkt...
Så nu gäller det att stretcha och göra lite övningar till tävlingen. Och ut och jogga får man oxå göra. Idag tillexempel. Kanonväder. Ska bara hinna göra smörgåstårta, byta däck och lite annat.

Egentligen borde jag inte sitta här och skriva men vill ju inte göra O besviken ;o)

Just det ja, det har hänt en tragisk dödsolycka på Revinges övningsfält, en bandvagn hamnade upp och ner i ett vattenfyllt dike. Fy fan vad hemsk =(

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits