Tiassugen

Kaxigt, riktigt kaxigt!

Hmm.. jag har skuldkänslor, har inte tränat de sista två dagarna... Vilket beror på knäont, tidsbrist och lathet.
Städade iaf dagrummet och mitt rum igår...

Sa jag att jag trillade av stolen i går morse? Den stolen var lite vinglig och så skulle jag luta mig bakåt och sträcka på mig. Då åker stolen bakåt. Jag hinner ställa mig upp och förhindra att slå bakhuvet i fönsterbrädan*puh*. Jag vaknade iaf...

Håller just nu på att skriva klart artikeln om riskhantering i myndighet, organisation och företag. Jag har valt sjöfartsverket, sjöräddningen och Viking Line. Efter ett tag insåg jag att jag själv åkt med Viking Line då jag var runt sex år.  Sthlm - Helsingfors. 

Just det ja, när M skulle lasta av kemcontainern står jag vid sidan för att hålla upp dörren så den inte blåste på honom. Det blåste ju rätt mycket i lördags. Sen tutar det och jag tror att det är lastbilen. Nopp, brandmästaren står bakom mig med audin. Alltså så dära 5 cm bakom och jag hade inte hört bilen komma, lika borta som vanligt. Sen hade han roligt när jag verkligen fick ta i för att hålla dörren uppe. Inte så mycket kilo bakom kanske...
Det skulle ju bli storm i söndags men såå farligt var det inte. Lite vingligt i måndags bara när jag skulle köra ner..

Skulle ju ha egen övning igår men fick en lektion på den tiden. Men vi slutade ändå 40 minuter efter beräknad starttid på övningen. Tyvärr var det bara två som var intresserade vilket gjorde att jag fick avboka övningen. Hoppas att det är fler som orkar nästa gång... Det är ju ingen idé att boka och planera övningar om det inte är intresse...

Mamma var barnvakt i natt. Det gick väldans bra. Dessvärre har jag ännu mer längtan hemåt. Är Tiassugen...
Man vill bara hålla honom.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits