Utmaning

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. 

Slutligen väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.
Okej jag har inte blivit tagen men tycker det e kul endå...
  1. Råkad skjuta ett gummiband på det heligaste på biologiläraren. Det var inte meningen!
  2. Cyklat ut på vägen från en gårdsplan utan att se mig för. Det var skymd sikt och jag bara cyklade rätt ut framför en bil som väjer och tvärnitar. Nära han körde på en stor sten. Han var väldigt arg på lilla mig. Jag blev väldigt rädd över att vara nära en påkörning.
  3. Varit markör på en färja och fått svett i ögonen från svettiga brandmän. Ska tillägga att jag låg i en vakuummadrass och kunde inte röra mig, alltså inte ta bort svetten...
  4. Suttit på en häst som kliat sig med bakhoven bakom örat...
  5. Kört hjullastare på en riksväg när jag bara var 15. Själv dessutom...
  6. Vågar rökdyka, klättra i stegbilen tiotal meter upp, köra brandbil, klippa i bilar men är livrädd för spindlar! Knasigt va?

Utmaningar:
Fogfighter
Firefighter
Martina
Och ni som känner för det :o)

Glömde säga. I fredags var det ett år sedan Ludde somnade in... Saknar honom jämnt!!
Min syster och company är i tidningen denna veckan vid de nyfödda.
Var på bio i Bromölla i lördags med kompisarna och brorsan. Tittade på Blood Diamond som var helt ok.

Idag hade vi ännu mer tråkigt om risk. Fin väder. Har solat och dåsade till lite då och då. Ska ut och jogga tänkte jag. Har ingen lust alls att träna tycker jag. Tänker bara på en person..

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Javisst, vore skitkul och givande både för mig och er! :) Övar gärna min roll som befäl så mycket jag kan :D Maila mig (adress på bloggen) så kan vi diskutera det mera!

2007-03-14 @ 16:26:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits