Gäsp

Det blev ingen målning av altanen idag, vi hade inte den färgen. Så jag fick måla trappsteget till altanen, måla stuprännerör (stavas?), städa cykelstallet, skrubba garageväggen från mögel, baka ananaspaj, laga tacopaj och dammsuga nedervåningen istället...

Och så svär man på att man aldrig kommer ut och springer eller åker inlines. Det blir lixom aldrig av*suck*. Jag måste skärpa mig.
Och jag hade tid. Efter maten satt jag några timmar framför tv:n...Jag har blivit lat helt enkelt.

Sa jag fresten att jag solade upp och ner i onsdags? Tittade upp och undrade var de där extrarören var till ansiktet, och så kollade jag ner och hittade dom vid benen. Vände mig om och såg att det var två minuter kvar...*ggr*. Klant...

Spelar om och om igen



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits