Målat

Igår målade jag trappsteget till andra altanen, stolpen till altanen och räcket till den altanen mot söder.
Syrran med familj hälsade på igår oxå. Så jag fick vara lite barnvakt medan de solade och tvättade bilen. Han hade kläder där det stod Firefighter på :o) Då blev moster stolt :o)
Sen när jag skulle natta honom sjöng jag Carolas barnvisor för honom, Thias tyckte om det men inte hans mamma när hon fick reda på det. Hon avskyr nämligen Carola*hehe*.

Råkade somna i badet igår (igen). Det är ju så varmt och skönt och sen har man varit igång på dagen ute i friska luften så det var inte svårt.

Körde ner till Revinge klockan åtta i morse. Blev några minuter försenat eftersom jag skulle skriva ut lite papper och sen gick jag till fel grupprum... Men till sist hittade jag gruppen. hade avslut i Risk 6.1.

Fortfarande fullt upp. Mycket som ska planeras de sista veckorna innan "lovet". Jag är ledig 5 dar innan jag börjar sommarjobba i sju veckor. Kunde få hela sommaren men jag tänkte faktiskt vara lite ledig innan LIAn.

Nu börjar jag med intro risk 6.2.
Hej svejs grus å gnejs

Kommentarer:
Postat av: Fogfighter

Gick körningen bra? Grus och gnejs...är det från Blyge Jojje i Stefan & Krister månne? :)

2007-05-08 @ 15:31:09
Postat av: Brandkvinnan

Alldeles rätt :o) Blev uppväxt med Stefan & Krister så det har satt sina spår*hihi*.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits