Skrämd av kille i gardroben

Glömde berätta att H skrämde ihjäl mig i förgår.
Jag hade varit på toa, hade mitt rum öppet, E och K står i korridoren utanför mitt rum och pratar. När jag går förbi i nattlinne slutar de prata. När jag har ryggen mot gardroben ser jag dörren öppnar och H skriker och flyger ut. Jag skriker som en flicka (ett iii i en väldig hög ton) och slår i armbågen i dörren när jag hoppar runt. E, K och H asgarvar medan jag jagar efter H i korridoren. Folk tittar ut från rummen och frågar om någon dog :o)
Han ska få när han minst anar det*s* =o)

Körlektionen gick kanonbra igår. Körde inne i Lund igen. En sväng gick så bra och snabbt att han sa att han inte hade gjort det bättre själv :o)
Blir bara några körningar kvar innan uppkörningen.

Idag har jag gymmat, gått på rullbandet (baklänges*hihi*) och kört lite rodd.
Brandprovet gick kanon idag, tror på ett starkt G :o)

Diggar till

och

Nu lade you tube av....

Nähe här kan man inte sitta hela dagen...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits