Snyft

Det kändes ju så bra. Till och med när jag tryckte på avsluta provet. Men när det stod icke godkänt rasade hela världen samman kändes det som.

Nu flänger man hit och dit och har en massa att göra och plugga till. Och så kämpar man och det räcker inte. Jag hade 43. Godkänt var 44. Kunde inte datan vara på min sida?

Har pluggat hela helgen. Igår körde jag 8 mil för att lämna en halv liter blod. Men jag är helt säker på att mitt blod behövdes för de hade visst två patienter med B+ som behövde mycket blod....
Sen skulle jag hänga med syrran, Thias och mamma till sjukhuset lite senare. Han skulle på kontroll. Och sen shoppade syrran i Karlskrona medan vi hjälpte till med Thias och så. Kom inte hem förrens sju...
Var jättetrött efter det. Liten del är för att jag inte hade så mycket vätska sen blodgivningen.

Sen var det bara till att plugga och ta ett bad.

När jag kom in till Karlskrona idag fick jag leta i evigheter till parkering*mummel*.
Tyckte det luktade bensin i bilen.

Efter provet hade jag ingen lust att shoppa jeans till mig (de gamle e ju för små efter jag har växt*muskler* :o)) så jag körde till ÖB för att köpa läsk till min bror. Ser då att hela bakpartiet på min bil var full av bensin. Jag har droppat hela vägen på asfalten. Körde direkt in till pappa för att lämna min stackars bil. Vet inte hur många liter jag förlorade, och nu har bilen väl tömt hela tanken*grrr*. Som om man inte hade nog med utgifter. 150 spänn och onödig bensin till ett prov man inte klarar*suck*.

Jo jag vet, jag är negativ idag även om det är soligt och pissvarmt.
Jag behöver en stor bamsekram =o(

Nu måste jag plugga till kemprovet som är på fredag.
Och samla krafter till rullbandstestet imon. På torsdag är det storövning med RUB:en. Tyvärr kommer jag inte bli ledd av fogfighter =o( Men annars hade han väl kört extra hårt med mig *thihi*.

När jag kommer hem på fredag måste jag baka tårta, bli firad, göra förberedelser till dopet. På lördag är det dop och ska fixa lite till innan dopet. På söndag fyller min bror år och jag har inte köpt något till han än*hjälp*.
Och nästa vecka ska jag bara inte tala om vad som ska göras i skolan. Men det får ni reda på sen...

Har bokat en ny tid till uppskrivning. 12 juni. Så nu hinner jag definitivt inte ta körkort innan sommaren. Jo det är egentligen inte bråttom men jag vill vara klar med det när man har det i minnet...

Så här känner jag mig för tillfälligt....

Kunde man inte fyllt år lite senare när allt lugnat ner sig? Fyller 20 bast och hinner riktigt inte fira mig själv...

Jaja, ge mig några dagar igen så har jag svalt att jag inte var så duktig och klarade provet. Ibland räcker det inte att göra sitt bästa... Och jag blir ju så jädra besviken på mig själv när det inte går.

Kommentarer:
Postat av: Martina

Stackare... :( Men du, nästa gång klarar du det! Förresten kan du vara lite glad för att ni har finväder i alla fall, Stockholm är bara grått och trist just nu.

2007-05-22 @ 15:22:11
Postat av: Anonym

Bit ihop o kom igen då...... =)

2007-05-22 @ 17:08:19
Postat av: Brandkvinnan

Martina: Jaså det var inte bra att ni hade mulet. Här skiner solen fortfarande. Blir väl shorts idag om det är lika fint i Revinge :o) Kör ner där om en timme...
---: Jupp det har jag redan gjort ;o)

Postat av: Fogfighter

*skickar en bamsekram* Synd att vi inte fick samma dag, men det är 3 grupper så vi hade kanske inte hamnat i samma grupp ändå. Du får köra hårt med mina klasskompisar istället! *L*

2007-05-23 @ 21:58:41
Postat av: Brandkvinnan

Nej chansen hade varit liten. Tyckte att dina kollegor inte sa så mycket, kanske kan bero på att vi klarade oss själv ;o)
Hur gick det med din insats?

2007-05-25 @ 12:28:11
URL: http://www.brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits