Tatuering

Jag fick pengar till en tattis i fredags =o) Hihi syrran och jag ska tatta oss samtidigt*ler*.
Var lite stök på fredagen, all mat och sådant skulle ju fixas till dopet.

På lördagen var det full rulle här hemma. Jag kunde ju inte hålla tillbaka tårarna när han döptes. Så fin han var :o) Givitvis hörde vi sirenerna under dopet, måste vara ett tecken på hans kommande yrke? ;o)

Så här såg jag ut på dopet...
image110


Fast i fredags fick jag reda på en tråkig sak. Jag fick IG på brandprovet och jag kan inte förstå varför, fan det kändes ju så jädra bra. Och att läraren hade lagt ut som nyhet vilka som skulle plugga i de svarta böckerna... Jättekul att alla fick reda på vilka som misslyckades*grr*...

Idag har bror min fyllt år och mamma har blivit firad på mors dag. Kompisarna I och S kom hit och käkade lite tårta.

Har varit med Thias nästan hela helgen, men man kan aldrig få nog av honom tycker jag.

Ska köra ner till Revinge idag. Ska upp till Halmstad imorgon och livrädda i Tylösand. Det kanske blir kul men jag har då ingen lust att åka upp där. Vill hellre ha sommarlov nu :o)

Kommentarer:
Postat av: Teller

fan va nice med en tatto. Vad ska du göra då? Kram Teller

Postat av: Brandkvinnan

Jag ska göra han muschu i Mulan. Har du sett den? Det är en söt drake iaf :o)

2007-05-30 @ 20:10:34
URL: http://www.brandkvinnan.blogg.se
Postat av: Karin Karlsson

Är du lebb? :)

2007-08-10 @ 12:49:24
Postat av: Brandkvinnan

Nopp ;o)

2007-08-11 @ 11:13:30
URL: http://www.brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits