Vuxenpoäng

Tittade på Mannen som talar med hundar igår, blir lika fascinerat varje gång om hur duktig han är.

Idag har vi haft föreläsning om argumentationsteknik sen fick olika grupper ha olika ämnen att argumentara för. Min lilla grupp skulle avskaffa monarkin. Hela klassen hade vääldigt kul vill jag lova*höhö*.
På eftermiddagen skulle vi redovisa våra skyddsronder vi gjort (jag hade ju förskolan).

Nu har HD och jag skrivit om den andra skyddsronden (badhuset). Hoppas att det inte blir mer arbete på det. Har inte tid att lägga energi på det.
Måste börja med C-teori. Det var visst många i klassen som kuggat på det. Shit va dnervös man ska vara nu då.
Och kemprovet började jag med igår.
Men snart ser man slutet av alla saker man ska göra...

Gör
detta och se hur vuxen du är.

Fick det här:
Din vuxenpoäng är: 15.1

Din ålder borde vara 27.6 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse (jag fyller 20 år den 25 maj).

Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?
Tips på saker att göra för att få mindre poäng

* Börja drick öl.

* Åk till Hulsfred, dvs festivalen, inte staden.

* Flytta ihop med några kompisar.

* Ge dina krukväxter till grannen.

* Sälj din bil, det är omiljövänligt.

Hur gamla blir ni? Martina, upp till bevis :o) Dessutom vill jag gärna veta vart du har tagit vägen i bloggvärlden :o)

Nu får man väl laga mat som e så tråkigt.
Ps. Gå in på http://www.fotosm.se/sm och sök efter postnummer 37010 och rösta på de två bilderna. Snälla ;o)

Kommentarer:
Postat av: Martina

Haha. Tv-licens, ICA-kort, mobiltelefonhållare i bältet.. skärp er!! Sånna där tester bör avskaffas :P Jag kan möjligtvis tänka mig att göra det i höst när jag har flyttat till Skåneland ;)
Haha. Bloggar är läskiga. Vi får se sen.

2007-05-15 @ 18:28:56
Postat av: Gixxer

Intressant blogg! Jag blev dock liten och bebis på det där testet! =(
/Gixxer från polisman.se

Postat av: Brandkvinnan

Martina: Haha, du e bara rädd att bli yngre än mig ;o) *thihi*.
Gixxer: Det testet ska man nog inte lita på helt, så du kan nog vara lugn :o)
Välkommen till bloggvärlden fresten :o) Du kommer snart märka att du inte kommer klara dig utan din blogg eller andras bloggar =o)

2007-05-18 @ 18:41:25
URL: http://www.brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits