Jag gick vidare :o)

Här kommer lite bilder från ambulansen:
image188
image189
image190
image191
image192


Hände inte så mycket igår på stationen.
Tvättade lite bilar. Ett automatlarm till akuten på sjukhuset. Var en hantverkare som borrat i tråden. Jag gick med brandmästaren och RD 1 för att kolla läget och se hur de stänger av larmet osv.
Efter lunch var skulle vi kolla hur VMA funkar. Körde ut för att testa en tuta. Ja den funkade :o) Nästa gång de ska dra vma får jag komma dit sätta igång larmet om jag vill. Det hade faktiskt varit häftigt att få sätta igång larmet för hela västra blekinge :o)

Den nya
hemsidan invigdes igår så det bjöds på tårta, som jag fick hämta :o)

Spelade innebandy igår. Har sju nya blåmärken på benen*ler*. Vi var bara två mot två så man fick springa som en galning. Men jag gjorde faktiskt två mål och tog bollarna för dom många ggr. Det är mycket bättre än sist :o)
Var jättekul att springa runt som ett skollat troll =)

Just det ja. Får ju inte glömma det viktigaste.
Fick ett brev i handen av stf räddningschef igår. Jag har kommit vidare till tester och intervju :o) 38 sökande och 10 kom vidare. Ska bli spännande :o)

Kommentarer:
Postat av: Anonym

10 kom vidare, och en av dom var du. Grattis! Måste besöka bloggen oftare för jisses va man missar mycket på en månad. Lycka Till, du lär lyckas/ Qtb

2007-12-05 @ 01:25:40
Postat av: Brandkvinnan

Tack!
Ja tyvärr kom man ju inte längre än så. Men nästa gång ska jag vara frisk och vältränad ;o)
Ja man skriver en del och nu när man går praktik får man vara med om mycket..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits